امسال ۱۰ کیلومتر از بزرگراه خواجه – ورزقان افتتاح می‌شود

آوای ورزقان: محمدصادق پورمهدی در خصوص احداث بزرگراه ورزقان ـ خواجه به خبرنگار آوای ورزقان، گفت: بزرگراه ورزقان ـ خواجه از محل اعتبارات معدن مس سونگون احداث می‌شود و سال گذشته از لحاظ اعتبارات با مشکل مواجه شده بودیم که با برگزاری جلسه و اتخاذ تدابیر بودجه‌ای تخصیص یافت و به میزانی که پیمانکاران صورت‌ وضعیت کارکرد را ارائه می‌دهند مطالبات آن‌ها از محل بودجه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری کامل از بزرگراه ورزقان ـ خواجه نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده‌ایم، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از اعتبارات بزرگراه ورزقان ـ خواجه از سوی معدن مس سونگون تأمین‌شده و بخش دیگری از اعتبارات این بزرگراه را دولت تأمین کرده و آسفالت‌ریزی می‌کند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد: براساس بازدیدهای میدانی و پیشرفت‌هایی که در بزرگراه ورزقان ـ خواجه مشاهده‌شده امیدواریم تا پایان امسال حداقل ۱۰ کیلومتر از این بزرگراه را افتتاح کنیم و در هر قطعه‌ای که بتوانیم تمام کنیم زیر بار ترافیکی خواهیم برد. وی در پایان یادآور شد: با توجه به اختصاص قیر یارانه‌ای، دولت، آسفالت‌ریزی پروژه بزرگراه ورزقان ـ خواجه را بر عهده می‌گیرد.

منبع: http://avayehvarzeghan.ir/?p=38206



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: